término |
definición |
empezar lección
|
|
|
|
|
empezar lección
|
|
|
|
|
empezar lección
|
|
|
|
|
zostac rzuconym na gleboka wode empezar lección
|
|
be thrown in at the deep water end
|
|
|
empezar lección
|
|
|
|
|
wymagajacy, stanowiacy wyzwanie empezar lección
|
|
|
|
|
empezar lección
|
|
|
|
|
znalezc np rozwiazanie problemu empezar lección
|
|
|
|
|
miec pomysl, wyobrazac sobie empezar lección
|
|
|
|
|
empezar lección
|
|
|
|
|
manifestacja, demonstracja empezar lección
|
|
|
|
|
empezar lección
|
|
|
|
|
wymyslac cos, wpasc na pomysl empezar lección
|
|
|
|
|
empezar lección
|
|
|
|
|
zajmowac sie czyms, brac udzial w czyms, angazowac sie w cos empezar lección
|
|
|
|
|
empezar lección
|
|
|
|
|
oddac komus w bojce, sawiac komus/czemus opor empezar lección
|
|
|
|
|
empezar lección
|
|
|
|
|
empezar lección
|
|
|
|
|
poddawac sie (komus/czemus) empezar lección
|
|
|
|
|
olsniewajacy, atrakcyjny, fascynujacy empezar lección
|
|
|
|
|
empezar lección
|
|
|
|
|
empezar lección
|
|
|
|
|
empezar lección
|
|
|
|
|
empezar lección
|
|
|
|
|
empezar lección
|
|
|
|
|
niesprawiedliwosc, krzywda empezar lección
|
|
|
|
|
empezar lección
|
|
|
|
|
empezar lección
|
|
|
|
|
dyrektor, kierownik, zazadzajacy empezar lección
|
|
|
|
|
empezar lección
|
|
|
|
|
empezar lección
|
|
|
|
|
empezar lección
|
|
|
|
|
empezar lección
|
|
|
|
|
empezar lección
|
|
|
|
|
rewidowac, dokonywac decyzji(rewizji) empezar lección
|
|
|
|
|
powtarzajacy sie, monotonny empezar lección
|
|
|
|
|
stawac na wysokosci zadania empezar lección
|
|
|
|
|
empezar lección
|
|
|
|
|
pouczac/ wtajemniczac kogos empezar lección
|
|
|
|
|
empezar lección
|
|
|
|
|
stawac w obronie czegos/ kogos empezar lección
|
|
|
|
|
zaczynac, dawac przyklad na dobry poczatek empezar lección
|
|
|
|
|
empezar lección
|
|
|
|
|
empezar lección
|
|
|
|
|
empezar lección
|
|
|
|
|
empezar lección
|
|
|
|
|
sedno sprawy, najwazniejszy argument empezar lección
|
|
|
|
|
empezar lección
|
|
|
|
|
empezar lección
|
|
|
|
|
empezar lección
|
|
|
|
|
empezar lección
|
|
|
|
|