término |
definición |
empezar lección
|
|
|
|
|
empezar lección
|
|
|
|
|
empezar lección
|
|
|
|
|
empezar lección
|
|
|
|
|
pochopny, pospieszny, śpieszny empezar lección
|
|
|
|
|
1. dziwny, dziwaczny, 2. pedał empezar lección
|
|
|
|
|
empezar lección
|
|
|
|
|
empezar lección
|
|
|
|
|
empezar lección
|
|
|
|
|
empezar lección
|
|
|
|
|
pozornie, na pozór, zewnętrznie empezar lección
|
|
|
|
|
empezar lección
|
|
|
|
|
pozbyć się czegoś, zerwać, rów empezar lección
|
|
|
|
|
empezar lección
|
|
|
|
|
typowy, osobliwy, charakterystyczny empezar lección
|
|
|
|
|
noun: lejce, nerki, cugle, szranki empezar lección
|
|
|
|
|
zmarszczenie, pofalowanie empezar lección
|
|
|
|
|
empezar lección
|
|
|
|
|
pusty, głuchy, wgłębienie empezar lección
|
|
|
|
|
(miserable) nieszczęsny, nędzny, żałosny empezar lección
|
|
|
|
|
empezar lección
|
|
|
|
|
okropny, wstrętny, ohydny empezar lección
|
|
|
|
|
zawoalowane, noszący woalkę, welon empezar lección
|
|
|
|
|
empezar lección
|
|
|
|
|
spojrzeć przelotnie, mignięcie, empezar lección
|
|
|
|
|
empezar lección
|
|
|
|
|
empezar lección
|
|
|
|
|
empezar lección
|
|
|
|
|
infml nakręcony, podekscytowany, spięty empezar lección
|
|
|
|
|
empezar lección
|
|
|
|
|
szelest, szmer, szum, verb: szeleścić, szumieć, ukraść (np. bydło) empezar lección
|
|
|
|
|
empezar lección
|
|
|
|
|
pewnie, z pewnością; na pewno empezar lección
|
|
|
|
|
empezar lección
|
|
|
|
|
dawać rękojmię, gwarantować empezar lección
|
|
|
|
|
empezar lección
|
|
|
|
|
empezar lección
|
|
|
|
|
pod, poniżej, pod spodem, w dole empezar lección
|
|
|
|
|
empezar lección
|
|
|
|
|
trzymać, odbywać się (np. mistrzostwa) empezar lección
|
|
|
|
|
empezar lección
|
|
|
|
|
empezar lección
|
|
|
|
|
empezar lección
|
|
|
|
|
skos, sus, granica, ograniczenia empezar lección
|
|
|
|
|
ostudzić, schłodzić, przechowywać w lodówce, ziąb, chłód empezar lección
|
|
|
|
|
empezar lección
|
|
|
|
|
empezar lección
|
|
|
|
|
empezar lección
|
|
|
|
|
empezar lección
|
|
|
|
|
zahamowanie, coś hamującego empezar lección
|
|
|
|
|