término |
definición |
empezar lección
|
|
|
|
|
empezar lección
|
|
|
|
|
empezar lección
|
|
|
|
|
empezar lección
|
|
|
|
|
empezar lección
|
|
|
|
|
empezar lección
|
|
|
|
|
empezar lección
|
|
|
|
|
empezar lección
|
|
|
|
|
empezar lección
|
|
|
|
|
empezar lección
|
|
|
|
|
empezar lección
|
|
|
|
|
empezar lección
|
|
|
|
|
empezar lección
|
|
|
|
|
empezar lección
|
|
|
|
|
empezar lección
|
|
|
|
|
empezar lección
|
|
|
|
|
Tamto tam to jest pudełko empezar lección
|
|
Tamto tam to jest pudełko
|
|
|
Tamto tam to jest pudełko empezar lección
|
|
Tamto tam to jest pudełko
|
|
|
empezar lección
|
|
|
|
|
Tamto tam to jest tablica empezar lección
|
|
Tamto tam to jest tablica
|
|
|
empezar lección
|
|
|
|
|
Tamto to jest tablica ogłoszeń empezar lección
|
|
Eso es un tablón de anuncios Tamto to jest tablica ogłoszeń
|
|
|
Tamto tam to jest wieszak stojący empezar lección
|
|
Tamto tam to jest wieszak stojący
|
|
|
Tamto to jest gąbka do tablicy empezar lección
|
|
Tamto to jest gąbka do tablicy
|
|
|
Czy tamto tam to jest plakat? empezar lección
|
|
Czy tamto tam to jest plakat?
|
|
|
Czy tamto tam to jest plakat? empezar lección
|
|
Czy tamto tam to jest plakat?
|
|
|
Tak, tamto tam to jest plakat empezar lección
|
|
Tak, tamto tam to jest plakat
|
|
|
empezar lección
|
|
|
|
|
-, esto no es un lápiz, es un diccionario Nie, to nie jest ołówek, to słownik empezar lección
|
|
No, esto no es un lápiz, es un diccionario Nie, to nie jest ołówek, to słownik
|
|
|
No, esto - es un lápiz, es un diccionario Nie, to nie jest ołówek, to słownik empezar lección
|
|
No, esto no es un lápiz, es un diccionario Nie, to nie jest ołówek, to słownik
|
|
|
No, esto no es un lápiz, - un diccionario Nie, to nie jest ołówek, to słownik empezar lección
|
|
No, esto no es un lápiz, es un diccionario Nie, to nie jest ołówek, to słownik
|
|
|
No, esto no es un lápiz, es -- Nie, to nie jest ołówek, to słownik empezar lección
|
|
No, esto no es un lápiz, es un diccionario Nie, to nie jest ołówek, to słownik
|
|
|
empezar lección
|
|
|
|
|