término |
definición |
potrafiący się przystosować empezar lección
|
|
|
|
|
empezar lección
|
|
|
|
|
empezar lección
|
|
|
|
|
empezar lección
|
|
|
|
|
zarządzać czymś, mieć kontrolę empezar lección
|
|
|
|
|
empezar lección
|
|
|
|
|
empezar lección
|
|
|
|
|
mieć inną konstrukcję, różnić się empezar lección
|
|
|
|
|
empezar lección
|
|
|
|
|
empezar lección
|
|
|
|
|
empezar lección
|
|
|
|
|
empezar lección
|
|
|
|
|
empezar lección
|
|
|
|
|
empezar lección
|
|
|
|
|
empezar lección
|
|
|
|
|
znajdź swoją niszę, znaleźć swoje miejsce empezar lección
|
|
|
|
|
osoba ekscentryczna, szalona empezar lección
|
|
|
|
|
empezar lección
|
|
flexitime/flexible working
|
|
|
skupić się na swoich mocnych stronach empezar lección
|
|
|
|
|
empezar lección
|
|
|
|
|
empezar lección
|
|
|
|
|
mieć jedno prawdziwe powołanie empezar lección
|
|
|
|
|
identyfikować, rozpoznawać empezar lección
|
|
|
|
|
empezar lección
|
|
|
|
|
empezar lección
|
|
|
|
|
ktoś kto potrafi wiele rzeczy ale w żadnej nie jest ekspertem empezar lección
|
|
jack of all trade, master of none
|
|
|
dzielenie się pracą, etatem empezar lección
|
|
|
|
|
pozostawić sobie możliwość wyboru empezar lección
|
|
|
|
|
empezar lección
|
|
|
|
|
multipotencjalista, ktoś o wielu zainteresowaniach i zdolnościach empezar lección
|
|
|
|
|
empezar lección
|
|
|
|
|
empezar lección
|
|
|
|
|
empezar lección
|
|
|
|
|
człowiek wszechstronnie uzdolniony, człowiek renesansu empezar lección
|
|
|
|
|
empezar lección
|
|
|
|
|
empezar lección
|
|
|
|
|
empezar lección
|
|
|
|
|
empezar lección
|
|
|
|
|
empezar lección
|
|
|
|
|
empezar lección
|
|
|
|
|
empezar lección
|
|
|
|
|
zdecydować się na, wybrać empezar lección
|
|
|
|
|
empezar lección
|
|
|
|
|
wyjdź ze swojej strefy komfortu empezar lección
|
|
step out of your comfort zone
|
|
|
empezar lección
|
|
|
|
|
prosperować, odnosić sukcesy empezar lección
|
|
|
|
|
empezar lección
|
|
|
|
|
empezar lección
|
|
|
|
|
mieć elastyczny czas pracy empezar lección
|
|
|
|
|
empezar lección
|
|
|
|
|
empezar lección
|
|
|
|
|