Rozdział 2 - design it

 0    29 tarjetas    andrzejkrupa7
descargar mp3 imprimir jugar test de práctica
 
término definición
charakter społeczny
empezar lección
social in nature
dwuznaczność
empezar lección
ambiguity
namacalność
empezar lección
tangibility
ułatwiać
empezar lección
facilitate
HART
empezar lección
Human, Ambiguity, Redesign, Tangibility
akronim
empezar lección
acronym
właściwie/z natury
empezar lección
inherently
dążyć
empezar lección
endeavor
współczuć
empezar lección
emphatize
interesariusz
empezar lección
stakeholder
zakładać pozytywne zamiary
empezar lección
assuming positive intent
przypomina
empezar lección
reminds
mocno
empezar lección
intensely
zestalać
empezar lección
solidify
odraczać
empezar lección
defer
grożący
empezar lección
threatening
konserwowanie
empezar lección
preserving
zachowując dwuznaczność
empezar lección
preserving ambiguity
popijając
empezar lección
sipping
udoskonalić
empezar lección
to refine
racjonalne uzasadnienie
empezar lección
rationale
uzasadnienie projektu
empezar lección
design rationale
relacyjny
empezar lección
relatable
działać / odegrać
empezar lección
act out
przyswoić
empezar lección
internalize
przenikać przez coś
empezar lección
permeate
podstawowe zasady
empezar lección
underlying principles
myślenie projekowe
empezar lección
design mindset
UEME
cztery rodzaje myślenia projektowego
empezar lección
Understand, explore, make, evaluate

Debes iniciar sesión para poder comentar.