término |
definición |
Present in large quantities empezar lección
|
|
|
|
|
empezar lección
|
|
|
|
|
Correct; free from errors. empezar lección
|
|
|
|
|
empezar lección
|
|
|
|
|
To come into possession of empezar lección
|
|
|
|
|
Refusing to change an opinion empezar lección
|
|
|
|
|
Enough to suit your needs empezar lección
|
|
|
|
|
empezar lección
|
|
|
|
|
To change something so it serves its purpose better empezar lección
|
|
|
|
|
Something that makes it easier to achieve success empezar lección
|
|
|
|
|
empezar lección
|
|
|
|
|
Unfavorable; against one’s desires empezar lección
|
|
|
|
|
empezar lección
|
|
|
|
|
To put aside for a specific purpose empezar lección
|
|
|
|
|
empezar lección
|
|
|
|
|
Someone who is inexperienced or not highly skilled in a particular area empezar lección
|
|
|
|
|
Having several potential meanings; unclear and difficult to understand empezar lección
|
|
|
|
|
empezar lección
|
|
|
|
|
empezar lección
|
|
|
|
|
empezar lección
|
|
|
|
|
empezar lección
|
|
|
|
|
To tease or be hostile towards a person or group empezar lección
|
|
|
|
|
empezar lección
|
|
|
|
|
empezar lección
|
|
|
|
|
Based on a whim or random decision empezar lección
|
|
|
|
|
Requiring a lot of effort empezar lección
|
|
|
|
|
To lessen a negative feeling empezar lección
|
|
|
|
|
To suppose without solid proof empezar lección
|
|
|
|
|
To increase or make larger empezar lección
|
|
|
|
|
Something positive or advantageous empezar lección
|
|
|
|
|
to criticize or speak in an angry manner to someone empezar lección
|
|
|
|
|
empezar lección
|
|
|
|
|
To brag or talk with excessive pride empezar lección
|
|
|
|
|
To help raise or increase something empezar lección
|
|
|
|
|
empezar lección
|
|
|
|
|
empezar lección
|
|
|
|
|
Abrupt to the point of rudeness empezar lección
|
|
|
|
|
A harsh, unpleasant mixture of noise empezar lección
|
|
|
|
|
empezar lección
|
|
|
|
|
To express strong disapproval empezar lección
|
|
|
|
|
Arranged in order of time or date empezar lección
|
|
|
|
|
To make clear; to remove confusion empezar lección
|
|
|
|
|
To combine or grow together empezar lección
|
|
|
|
|
To force someone to do something against their will empezar lección
|
|
|
|
|
Being aware or having knowledge of something empezar lección
|
|
|
|
|
empezar lección
|
|
|
|
|
To occur at the same time empezar lección
|
|
|
|
|
To fall down or break down empezar lección
|
|
|
|
|
To hit one another with a forceful impact empezar lección
|
|
|
|
|
Dedication to a cause or activity empezar lección
|
|
|
|
|
A group of people who live or work together empezar lección
|
|
|
|
|
empezar lección
|
|
|
|
|
empezar lección
|
|
|
|
|
empezar lección
|
|
|
|
|
empezar lección
|
|
|
|
|
empezar lección
|
|
|
|
|
To go on without stopping empezar lección
|
|
|
|
|
To give the opposite opinion empezar lección
|
|
|
|
|
To give something (usually money or time) to a common fund or cause empezar lección
|
|
|
|
|
empezar lección
|
|
|
|
|
empezar lección
|
|
|
|
|
Central; of main importance empezar lección
|
|
|
|
|
empezar lección
|
|
|
|
|
empezar lección
|
|
|
|
|
The courses given by a school or program empezar lección
|
|
|
|
|
Facts, statistics, or pieces of information empezar lección
|
|
|
|
|
To decline in health or excellence empezar lección
|
|
|
|
|
empezar lección
|
|
|
|
|
empezar lección
|
|
|
|
|
empezar lección
|
|
|
|
|
1. To politely refuse. 2. To deteriorate (especially in terms of health.) empezar lección
|
|
|
|
|
empezar lección
|
|
|
|
|
empezar lección
|
|
|
|
|
To state that something isn’t true empezar lección
|
|
|
|
|
To significantly decrease empezar lección
|
|
|
|
|
To deliver and leave an item empezar lección
|
|
|
|
|
empezar lección
|
|
|
|
|
empezar lección
|
|
|
|
|
empezar lección
|
|
|
|
|
empezar lección
|
|
|
|
|
empezar lección
|
|
|
|
|
empezar lección
|
|
|
|
|
A sharp criticism or attack empezar lección
|
|
|
|
|
To wander from the main subject empezar lección
|
|
|
|
|
A situation where one must choose between two difficult choices empezar lección
|
|
|
|
|
empezar lección
|
|
|
|
|
empezar lección
|
|
|
|
|
Too large or small when compared to something else. empezar lección
|
|
|
|
|
To interrupt by causing a disturbance empezar lección
|
|
|
|
|
empezar lección
|
|
|
|
|
To give portions of something empezar lección
|
|
|
|
|
empezar lección
|
|
|
|
|
To cause a change of course empezar lección
|
|
|
|
|
empezar lección
|
|
|
|
|
To reduce unpleasantness or difficulty empezar lección
|
|
|
|
|
empezar lección
|
|
|
|
|
empezar lección
|
|
|
|
|
A select, above-average group empezar lección
|
|
|
|
|
empezar lección
|
|
|
|
|
To give special importance to when speaking or writing empezar lección
|
|
|
|
|
To suffer through something difficult with patience empezar lección
|
|
|
|
|
empezar lección
|
|
|
|
|
A perfect example of something empezar lección
|
|
|
|
|
empezar lección
|
|
|
|
|
empezar lección
|
|
|
|
|
empezar lección
|
|
|
|
|
empezar lección
|
|
|
|
|
empezar lección
|
|
|
|
|
Facts or information that help prove or disprove something empezar lección
|
|
|
|
|
empezar lección
|
|
|
|
|
empezar lección
|
|
|
|
|
empezar lección
|
|
|
|
|
Not admitting the majority empezar lección
|
|
|
|
|
empezar lección
|
|
|
|
|
Expert knowledge or skill in a particular field empezar lección
|
|
|
|
|
empezar lección
|
|
|
|
|
empezar lección
|
|
|
|
|
An act of making something longer empezar lección
|
|
|
|
|
To get or remove something empezar lección
|
|
|
|
|
A time when there is an extreme lack of food empezar lección
|
|
|
|
|
empezar lección
|
|
|
|
|
empezar lección
|
|
|
|
|
A feature that ruins the perfection of something empezar lección
|
|
|
|
|
empezar lección
|
|
|
|
|
The central point or idea empezar lección
|
|
|
|
|
empezar lección
|
|
|
|
|
A skeletal structure designed to support something empezar lección
|
|
|
|
|
Unnecessary; of little importance empezar lección
|
|
|
|
|
A purpose natural to a person or thing empezar lección
|
|
|
|
|
empezar lección
|
|
|
|
|
A space in between to objects empezar lección
|
|
|
|
|
Communication that is distorted and unclear empezar lección
|
|
|
|
|
empezar lección
|
|
|
|
|
Pompous; overly important empezar lección
|
|
|
|
|
empezar lección
|
|
|
|
|
empezar lección
|
|
|
|
|
empezar lección
|
|
|
|
|
empezar lección
|
|
|
|
|
empezar lección
|
|
|
|
|
To pause, often due to reluctance empezar lección
|
|
|
|
|
empezar lección
|
|
|
|
|
Something that causes delay or resistance empezar lección
|
|
|
|
|
empezar lección
|
|
|
|
|
empezar lección
|
|
|
|
|
An unproven idea that attempts to explain something. empezar lección
|
|
|
|
|
empezar lección
|
|
|
|
|
empezar lección
|
|
|
|
|
To explain by using an example empezar lección
|
|
|
|
|
empezar lección
|
|
|
|
|
empezar lección
|
|
|
|
|
empezar lección
|
|
|
|
|
empezar lección
|
|
|
|
|
empezar lección
|
|
|
|
|
empezar lección
|
|
|
|
|
empezar lección
|
|
|
|
|
empezar lección
|
|
|
|
|
empezar lección
|
|
|
|
|
empezar lección
|
|
|
|
|
empezar lección
|
|
|
|
|
Incapable; lacking ability empezar lección
|
|
|
|
|
empezar lección
|
|
|
|
|
empezar lección
|
|
|
|
|
Not able to be challenged empezar lección
|
|
|
|
|
Not producing any major impact empezar lección
|
|
|
|
|
empezar lección
|
|
|
|
|
To guess based on evidence empezar lección
|
|
|
|
|
empezar lección
|
|
|
|
|
The ability to have an impact of something empezar lección
|
|
|
|
|
empezar lección
|
|
|
|
|
empezar lección
|
|
|
|
|
An investigation to determine the truth empezar lección
|
|
|
|
|
Necessary to complete the whole empezar lección
|
|
|
|
|
empezar lección
|
|
|
|
|
To explain the meaning of something empezar lección
|
|
|
|
|
To come between people, objects, or an event and change what is happening. empezar lección
|
|
|
|
|
empezar lección
|
|
|
|
|
empezar lección
|
|
|
|
|
empezar lección
|
|
|
|
|
empezar lección
|
|
|
|
|
empezar lección
|
|
|
|
|
The use of words to give a meaning opposite to their literal meaning empezar lección
|
|
|
|
|
empezar lección
|
|
|
|
|
Words specific to a certain job or group empezar lección
|
|
|
|
|
empezar lección
|
|
|
|
|
A special talent or skill empezar lección
|
|
|
|
|
empezar lección
|
|
|
|
|
empezar lección
|
|
|
|
|
empezar lección
|
|
|
|
|
To become weak; to be neglected empezar lección
|
|
|
|
|
A talk given to an audience empezar lección
|
|
|
|
|
cautious or wary due to realistic suspicions empezar lección
|
|
|
|
|
empezar lección
|
|
|
|
|
empezar lección
|
|
|
|
|
empezar lección
|
|
|
|
|
empezar lección
|
|
|
|
|
To continue at the same level empezar lección
|
|
|
|
|
empezar lección
|
|
|
|
|
To influence, especially in an unfair way empezar lección
|
|
|
|
|
To increase to the greatest possible size empezar lección
|
|
|
|
|
To find the size and dimensions of something empezar lección
|
|
|
|
|
empezar lección
|
|
|
|
|
empezar lección
|
|
|
|
|
A way of doing something. empezar lección
|
|
|
|
|
To move from one place to another empezar lección
|
|
|
|
|
The smallest or lowest amount possible empezar lección
|
|
|
|
|
empezar lección
|
|
|
|
|
empezar lección
|
|
|
|
|
empezar lección
|
|
|
|
|
empezar lección
|
|
|
|
|
empezar lección
|
|
|
|
|
To follow orders or instructions empezar lección
|
|
|
|
|
empezar lección
|
|
|
|
|
empezar lección
|
|
|
|
|
Someone on the opposite side for a game or contest empezar lección
|
|
|
|
|
empezar lección
|
|
|
|
|
The source; where something began empezar lección
|
|
|
|
|
A typical example of something empezar lección
|
|
|
|
|
empezar lección
|
|
|
|
|
empezar lección
|
|
|
|
|
Preferring one option over others empezar lección
|
|
|
|
|
Something existing in very small amounts; scarcity empezar lección
|
|
|
|
|
The highest or most important point empezar lección
|
|
|
|
|
The highest or most important point. empezar lección
|
|
|
|
|
Located on the side or edge empezar lección
|
|
|
|
|
To penetrate or pass through empezar lección
|
|
|
|
|
To continue, especially when facing opposition empezar lección
|
|
|
|
|
empezar lección
|
|
|
|
|
A period or stage in a process empezar lección
|
|
|
|
|
A record of opinions or votes empezar lección
|
|
|
|
|
empezar lección
|
|
|
|
|
empezar lección
|
|
|
|
|
To give approval or admiration empezar lección
|
|
|
|
|
empezar lección
|
|
|
|
|
empezar lección
|
|
|
|
|
empezar lección
|
|
|
|
|
empezar lección
|
|
|
|
|
empezar lección
|
|
|
|
|
empezar lección
|
|
|
|
|
To continue doing something empezar lección
|
|
|
|
|
empezar lección
|
|
|
|
|
To further to progress of something empezar lección
|
|
|
|
|
empezar lección
|
|
|
|
|
Nearness in time or space empezar lección
|
|
|
|
|
Disagreement or fight; to have an argument empezar lección
|
|
|
|
|
The distance between two things, often the maximum and the minimum empezar lección
|
|
|
|
|
An official position or station empezar lección
|
|
|
|
|
To sternly disapprove or reprimand empezar lección
|
|
|
|
|
empezar lección
|
|
|
|
|
empezar lección
|
|
|
|
|
To make changes that improve something empezar lección
|
|
|
|
|
To supervise or control a process so that it functions correctly empezar lección
|
|
|
|
|
To strengthen with added support empezar lección
|
|
|
|
|
To say no to something that is offered empezar lección
|
|
|
|
|
To free; to allow to be known empezar lección
|
|
|
|
|
empezar lección
|
|
|
|
|
To express disapproval or disappointment empezar lección
|
|
|
|
|
To need for a specific purpose empezar lección
|
|
|
|
|
To feel bitterness or anger towards someone or something empezar lección
|
|
|
|
|
To give up an office or position empezar lección
|
|
|
|
|
To withstand the effect of empezar lección
|
|
|
|
|
To come to a firm decision empezar lección
|
|
|
|
|
To confine or keep within limits empezar lección
|
|
|
|
|
To continue to do something or keep something empezar lección
|
|
|
|
|
1. To draw back in. 2. To withdraw something after it’s found to be untrue empezar lección
|
|
|
|
|
empezar lección
|
|
|
|
|
Used just for style or impact empezar lección
|
|
|
|
|
not able to be changed or adapted empezar lección
|
|
|
|
|
empezar lección
|
|
|
|
|
Something that serves as protection or ensures safety empezar lección
|
|
|
|
|
To very carefully examine empezar lección
|
|
|
|
|
empezar lección
|
|
|
|
|
Things that follow each other in a certain order empezar lección
|
|
|
|
|
1. Harsh or strict. 2. Grave, critical empezar lección
|
|
|
|
|
empezar lección
|
|
|
|
|
empezar lección
|
|
|
|
|
empezar lección
|
|
|
|
|
To clearly indicate which one empezar lección
|
|
|
|
|
To form a theory without strong evidence empezar lección
|
|
|
|
|
empezar lección
|
|
|
|
|
empezar lección
|
|
|
|
|
empezar lección
|
|
|
|
|
empezar lección
|
|
|
|
|
Unlikely to change or fail empezar lección
|
|
|
|
|
Sluggish, showing little movement empezar lección
|
|
|
|
|
A plan to reach a desired outcome empezar lección
|
|
|
|
|
Coming after something in time empezar lección
|
|
|
|
|
A person or thing acting in place of another empezar lección
|
|
|
|
|
Difficult to notice right away empezar lección
|
|
|
|
|
Enough to serve a particular purpose empezar lección
|
|
|
|
|
To take the place of something else empezar lección
|
|
|
|
|
1. To temporarily stop. 2. To hang something from somewhere empezar lección
|
|
|
|
|
Having the belief that someone is doing something dishonest or illegal empezar lección
|
|
|
|
|
empezar lección
|
|
|
|
|
Changing from one state or condition to another empezar lección
|
|
|
|
|
1. See-through material. 2. Easy to detect empezar lección
|
|
|
|
|
empezar lección
|
|
|
|
|
empezar lección
|
|
|
|
|
empezar lección
|
|
|
|
|
empezar lección
|
|
|
|
|
To waver or be indecisive empezar lección
|
|
|
|
|