término |
definición |
empezar lección
|
|
å kommer til/ å fortsette
|
|
|
empezar lección
|
|
|
|
|
empezar lección
|
|
|
|
|
empezar lección
|
|
|
|
|
empezar lección
|
|
|
|
|
empezar lección
|
|
|
|
|
empezar lección
|
|
|
|
|
empezar lección
|
|
|
|
|
empezar lección
|
|
|
|
|
empezar lección
|
|
|
|
|
empezar lección
|
|
|
|
|
empezar lección
|
|
|
|
|
empezar lección
|
|
|
|
|
empezar lección
|
|
|
|
|
empezar lección
|
|
|
|
|
związane z przyjaźniami i spotkaniami empezar lección
|
|
knyttet til vennskap og møter
|
|
|
rozmawiać o tym, jak utrzymywać kontakt z przyjaciółmi empezar lección
|
|
å samtale om hvordan du holder kontakt med venner
|
|
|
to ktoś, kto wie o tobie wszystko, a jednak empezar lección
|
|
er en som vet alt om deg og likevel liker deg
|
|
|
empezar lección
|
|
|
|
|
z którymi masz odwagę być szczerym empezar lección
|
|
som du tør å være ærlig overfor
|
|
|
empezar lección
|
|
|
|
|
empezar lección
|
|
|
|
|
empezar lección
|
|
|
|
|
empezar lección
|
|
|
|
|
empezar lección
|
|
|
|
|
empezar lección
|
|
|
|
|
empezar lección
|
|
|
|
|
empezar lección
|
|
|
|
|
empezar lección
|
|
hvor traff dere hverandre?
|
|
|
hvor kelenge har dere kjent hverandre? empezar lección
|
|
hvor kelenge har dere kjent hverandre?
|
|
|
Którą cechę lubisz najbardziej? empezar lección
|
|
hvilken egenskap liker dere best ved hverandre?
|
|
|
empezar lección
|
|
hvordan tar dere vare på forholdet?
|
|
|
matka mówi nam, że leżeliśmy obok siebie na przewijaku, kiedy zmienili na nas pieluchy empezar lección
|
|
mor forteller at vi lå ved siden av hverandre på stellebordet da de skiftet bleie på oss
|
|
|
empezar lección
|
|
|
|
|
ale na szczęście nigdy u tej samej dziewczyny empezar lección
|
|
men heldigvis aldri i den samme jenta
|
|
|
empezar lección
|
|
|
|
|
empezar lección
|
|
|
|
|
empezar lección
|
|
vi har den samme bakgrunnen
|
|
|
empezar lección
|
|
vi har ikke vokst fra hverandre
|
|
|
empezar lección
|
|
|
|
|
oboje wróciliśmy teraz do Krakowa empezar lección
|
|
vi begge to tilbake i kraków nå
|
|
|
empezar lección
|
|
|
|
|
możemy mówić o absolutnie wszystkim empezar lección
|
|
vi kan snakke om absolutt alt
|
|
|
empezar lección
|
|
|
|
|
wtedy znów znajdujemy ton empezar lección
|
|
|
|
|
on jest dobrym słuchaczem empezar lección
|
|
|
|
|
może zapewnić dobrą poradę empezar lección
|
|
|
|
|
empezar lección
|
|
|
|
|
empezar lección
|
|
|
|
|
empezar lección
|
|
|
|
|
Pamiętam, jak zauważyłem jej świetny styl empezar lección
|
|
jeg husker at jeg la merke til den flotte stilen hennes
|
|
|
Moja żona była i jest bardzo dobra w jeździe na nartach empezar lección
|
|
kona mi var, og er, veldig flink til å gå på ski
|
|
|
empezar lección
|
|
|
|
|
empezar lección
|
|
|
|
|
Dopiero później się dowiedziałem empezar lección
|
|
det var først senere at jeg fikk vite det
|
|
|
empezar lección
|
|
|
|
|
empezar lección
|
|
|
|
|
w tym czasie byliśmy studentami empezar lección
|
|
vi var studenter på den tida
|
|
|
mieliśmy relacje na odległość przez rok empezar lección
|
|
vi hadde avstandsforhold i ett år
|
|
|
empezar lección
|
|
|
|
|
światło jest szczególne na północy empezar lección
|
|
lyset er helt spesielt nordpå
|
|
|
Musisz to zobaczyć, aby zrozumieć empezar lección
|
|
du må se det for å forstå
|
|
|
empezar lección
|
|
|
|
|
empezar lección
|
|
|
|
|
wtedy byliśmy razem każdego dnia empezar lección
|
|
da var vi sammen hver eneste dag
|
|
|
Oczywiście zdarzyło się, że zostaliśmy nieprzyjaźni empezar lección
|
|
det hendte selvsagt at vi ble uvenner
|
|
|
empezar lección
|
|
|
|
|
empezar lección
|
|
|
|
|
empezar lección
|
|
|
|
|
empezar lección
|
|
|
|
|
mieliśmy razem wiele zabawnych doświadczeń empezar lección
|
|
vi har hatt mange morsomme opplevelser sammen
|
|
|
być przyjaciółmi na całe życie empezar lección
|
|
å være venner resten av livet
|
|
|
empezar lección
|
|
|
|
|
empezar lección
|
|
|
|
|
empezar lección
|
|
|
|
|
norweska nagroda muzyczna empezar lección
|
|
|
|
|
empezar lección
|
|
|
|
|
empezar lección
|
|
|
|
|
empezar lección
|
|
|
|
|
empezar lección
|
|
|
|
|
empezar lección
|
|
|
|
|