Dyslexia

 0    31 tarjetas    annap378
descargar mp3 imprimir jugar test de práctica
 
término definición
neurlogoczine różnice
empezar lección
neurological differences
fonologiczne informacje
empezar lección
phonological information
problem ze wzrokiem
empezar lección
vision problem
nauka fonetyki
empezar lección
phonics instruction
metody nauczania multisensorycznego
empezar lección
multisensory teaching methods
opóźniony rozwój mowy
empezar lección
delayed speech development
trudności ze świadomością fonologiczną
empezar lección
phonological awareness difficulties
koordynacja ruchowa duża
empezar lección
gross motor coordination
umiejętności motoryki małej
empezar lección
fine motor skills
deficyty pamięci krótkotrwałej
empezar lección
short-term memory deficits
regulacja uwagi
empezar lección
attention regulation
nabywanie języka
empezar lección
language acquisition
nauka języka obcego
empezar lección
foreign language learning
przewidywalne struktury językowe
empezar lección
predictable language structures
płynność czytania
empezar lección
reading fluency
zrozumienie
empezar lección
comprehension
bodźce słuchowe
empezar lección
auditory stimuli
rozproszenia wizualne
empezar lección
visual distractions
język bezpośredni
empezar lección
direct language
dobre samopoczucie
empezar lección
well-being
stan neurologiczny
empezar lección
neurodevelopmental condition
indywidualna interwencja
empezar lección
individual intervention
praktyki oparte na dowodach
empezar lección
evidence based practices
procesy poznawcze
empezar lección
cognitive processes
płynność
empezar lección
fluency
przywracanie pamięci
empezar lección
memory retrieval
rozproszenie uwagi
empezar lección
distractibility
pamięć robocza
empezar lección
working memory
powtarzanie
empezar lección
repetition
podział
empezar lección
chunking
ekspozcyja
empezar lección
exposure

Debes iniciar sesión para poder comentar.