Design It - Chapter 3

 0    31 tarjetas    andrzejkrupa7
descargar mp3 imprimir jugar test de práctica
 
término definición
wymyślać
empezar lección
devise
wirować
empezar lección
swirl
niepewność
empezar lección
uncertainty
mgły
empezar lección
mists
ukuty
empezar lección
coined
spełnia
empezar lección
satisfices
zadowalający
empezar lección
satisfactory
podkreślając
empezar lección
emphasizing
wszechwiedzący
empezar lección
omniscient
mędrzec
empezar lección
sage
wynik
empezar lección
outcome
wzajemny
empezar lección
reciprocal
z przodu
empezar lección
up front
wyłaniać się
empezar lección
emerge
zaszczepić
empezar lección
instill
a zatem / tak więc
empezar lección
thus
zmienność
empezar lección
volatility
malejący zwrot
empezar lección
diminishing return
żąć/zbierać
empezar lección
reap
gwałtowne miażdżenie
empezar lección
violent thrashing
rezygnacja z projektu
empezar lección
design churn
wnętrzności
empezar lección
guts
ująć
empezar lección
to harness
jelita
empezar lección
intestines
leki zobojętniające sok żołądkowy
empezar lección
antacids
reperkusja
empezar lección
repercussion
zbliża się / wynurzać się z mgły
empezar lección
looming / loom
wydajność
empezar lección
throughput
błędny
empezar lección
errant
czujność
empezar lección
vigilance
fragmentaryczny
Czy implementacja może wystartować fragmentarycznie?
empezar lección
piecemeal
Can implementation start piecemeal?

Debes iniciar sesión para poder comentar.