término |
definición |
empezar lección
|
|
|
|
|
Mam zajęcia z języka angielskiego przez Skype'a, po to aby nie tracić czasu na podróż do i z akademii empezar lección
|
|
I have English classes via skype so that I don't waste my time travelling to and from an academy
|
|
|
empezar lección
|
|
|
|
|
Uczę się angielskiego, aby zdobyć lepszą pracę empezar lección
|
|
I study English in order to get a better job
|
|
|
empezar lección
|
|
|
|
|
empezar lección
|
|
|
|
|
Jestem tak pełny, że nie mogę się ruszyć empezar lección
|
|
I'm so stuffed that I can't move
|
|
|
znieść / wytrzymać coś, kogoś empezar lección
|
|
|
|
|
Nie wytrzymam tego dłużej empezar lección
|
|
I can't stand this any longer
|
|
|
empezar lección
|
|
|
|
|
empezar lección
|
|
|
|
|
empezar lección
|
|
|
|
|
wyśmienity, doskonały, znakomity najwyższej jakości empezar lección
|
|
|
|
|
Pogoda podczas moich wakacji była wspaniała empezar lección
|
|
The weather during my holiday was superb
|
|
|
empezar lección
|
|
|
|
|
Nigdy nie widziałem go tak wściekłego empezar lección
|
|
I have never seen him so furious
|
|
|
Nie mogę znieść tego bólu głowy empezar lección
|
|
I can't bear this headache
|
|
|
Nie mogę znieść jej denerwującego zachowania empezar lección
|
|
I can't bear her annoying behaviour
|
|
|
empezar lección
|
|
|
|
|
empezar lección
|
|
|
|
|
empezar lección
|
|
|
|
|
empezar lección
|
|
|
|
|
empezar lección
|
|
|
|
|
empezar lección
|
|
|
|
|
empezar lección
|
|
|
|
|
(On zdecydował, że zostanie w domu. empezar lección
|
|
He decided to remain at home
|
|
|
empezar lección
|
|
The prices remained unchanged
|
|
|
empezar lección
|
|
|
|
|
empezar lección
|
|
|
|
|
przeciwstawiać się, opierać się empezar lección
|
|
|
|
|
empezar lección
|
|
|
|
|
empezar lección
|
|
|
|
|
empezar lección
|
|
|
|
|
empezar lección
|
|
|
|
|
Mógłbyś mi zrobić herbatę? empezar lección
|
|
Could you make me some tea?
|
|
|
Ona jest miła. Co więcej, ona jest naprawdę ładna empezar lección
|
|
She is nice. Moreover, she is really pretty
|
|
|
empezar lección
|
|
|
|
|