|
término |
definición |
sklep tradycyjny, stacjonarny empezar lección
|
|
|
|
|
|
empezar lección
|
|
|
|
|
|
empezar lección
|
|
|
|
|
przenośna konsola do gier empezar lección
|
|
|
|
|
|
empezar lección
|
|
|
|
|
|
empezar lección
|
|
|
|
|
bezprzewodowe słuchawki douszne empezar lección
|
|
|
|
|
być zasypywanym reklamami empezar lección
|
|
get bombarded with advertisements
|
|
|
dostosowywać zakupy do indywidualnych potrzeb klienta empezar lección
|
|
personalise your shopping experience
|
|
|
dostawać powiadomienia na komórkę empezar lección
|
|
|
|
|
realizować kupony internetowe empezar lección
|
|
|
|
|
|
empezar lección
|
|
|
|
|
udostępniać informacje o sobie empezar lección
|
|
share your personal information
|
|
|
zadowalać, podobać się, rozwieść objawy klientów empezar lección
|
|
please, appeal to, reassure the customers
|
|
|
|
empezar lección
|
|
|
|
|
|
empezar lección
|
|
|
|
|
czerpać, zapewniać satysfakcję empezar lección
|
|
derive, ensure satisfaction
|
|
|
|
empezar lección
|
|
|
|
|
|
empezar lección
|
|
|
|
|
ślusarz dojeżdżający do klienta empezar lección
|
|
|
|
|
|
empezar lección
|
|
|
|
|
oferować konkretne obniżki cen empezar lección
|
|
offer substantial discounts
|
|
|
składać, otrzymać zamówienie empezar lección
|
|
|
|
|
potrzebować, wymagać, żądać usługi empezar lección
|
|
|
|
|
|
empezar lección
|
|
|
|
|
osoba zarządzająca obecnością w mediach społecznościowych empezar lección
|
|
|
|
|
|
empezar lección
|
|
|
|
|
|
empezar lección
|
|
|
|
|
|
empezar lección
|
|
|
|
|
|
empezar lección
|
|
|
|
|
|
empezar lección
|
|
considerable/considerably
|
|
|
zmniejszać się, spadać, obniżać się, 5 empezar lección
|
|
go down, fall, decrease, decline, drop
|
|
|
|
empezar lección
|
|
|
|
|
|
empezar lección
|
|
|
|
|
|
empezar lección
|
|
|
|
|
|
empezar lección
|
|
|
|
|
|
empezar lección
|
|
|
|
|
|
empezar lección
|
|
|
|
|
|
empezar lección
|
|
|
|
|
|
empezar lección
|
|
|
|
|
|
empezar lección
|
|
|
|
|
|
empezar lección
|
|
|
|
|
|
empezar lección
|
|
|
|
|
|
empezar lección
|
|
|
|
|